dinsdag 6 mei 2014

Nieuws!

Hallo allemaal!
Ik heb vandaag een heleboel nieuws.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: deze maand ben ik gastdesigner voor het SU-per challenges blog. (Wat een eer dat ze mij hiervoor gevraagd hebben!)

Deze week is het een kleuren challenge.


Dit is wat ik er van gemaakt heb:

Ingrediënten: gorgeous grunge, happy watercolor, petite
petals, petite petals punch, itty bitty punch, basic pearl jewels.
En nog een kaart in deze kleurencombinatie, maar toch heel anders:

Ingrediënten: gorgeous grunge, delicate doilies, itty bitty punch,
express yourself (hostess set), basic rhinestones, fibre, circels
collection framelits

Natuurlijk hebben we deze week weer nieuwe Weekly Deals en het leuke is dat ook in de maand mei de Weekly Deals terug blijven komen. Dus kom elke week even langs, of beter nog meld je aan als volger, om de nieuwe aanbiedingen te bekijken!


Hou je vast, want ik heb nóg meer nieuws.
Als je deze maand (t/m 31 mei) voor € 75,- (excl. verzendkosten) besteld mag je een gratis stempelset uitzoeken. 

Dit zijn geen gewone stempels, maar photopolymer stempels, clearstempels.
Stampin'Up! heeft heel lang gezocht naar goed materiaal voor deze stempels en gevonden! 
Klik hier om de eerste sets te kunnen bekijken.

Wil jij ze ook uitproberen, geef vandaag je bestelling nog aan mij door en welke set je als kado zou willen ontvangen.
Wees er snel bij want de voorraad is op dit moment nog beperkt.

(Excuus voor late plaatsing van dit bericht, maar ik had wat probleempjes met foto's maken en uploaden)

Fijne dag allemaal en tot gauw!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je onze gastdesigner bent deze maand !! Je kaartjes zijn weer su-per ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartjes Anne-Marie, en wat ontzettend leuk dat jij gastdesigner mag zijn!
    Top!

    BeantwoordenVerwijderen