donderdag 25 september 2014

SU-per Challenge #56

Hallo allemaal!

Vandaag mijn eerste uitwerking van een uitdaging als DT-lid van het SU-per Challenge Blog.
Dit keer was het thema: Alles mag.

Nou dat is een heel ruim begrip!
Al een tijdje terug had ik een soortgelijk lijstje met tekst gemaakt als kado.
Mijn eerste versie was in lichtblauw/zilver/wit tinten.
Dit keer heb ik er een voor mezelf gemaakt (maar misschien geef ik hem ook nog wel weg ;-)) in geel/goud/wit tinten, heel anders maar ook erg mooi.


Materiaal: Whisper White Cardstock, A Happy Hooray stempelset, Gorgeous Grunge stempelset, Rotary Alphabet stempel Daffodil Delight Ink, Hello Honey Ink, Metallic Bakers Twine Gold, 2 Way Glue Pen, Handheld Stapler, Blendabilities Daffodil Delight, diep fotolijstje 16 x 16 cm

Wil je meer inspiratie en wil je zelf ook meedoen aan deze uitdaging, neem dan hier een kijkje.

Tot gauw!
Anne-Marie

1 opmerking: