zondag 12 oktober 2014

Kleine kadootjes

Hallo allemaal!

Nog even twee voorbeeldjes van hoe je makkelijk en snel een klein kadootje in kunt pakken.


In dit doosje had ik een paar sokjes en een opgerold spuugdoekje verpakt, even een kleinigheidje voor een collega die nu met zwangerschapsverlof is. 
Heel makkelijk, een Tag a Bag Gift box (130927) in elkaar gevouwen. De kunststof  'hoes' tussen de Large Polka Dot embossingfolder (133739) door de Big Shot gedraaid, uitgevouwen en om het doosje geschoven.
Stukje I am me Designer Series Paper (130138) eromheen (deze serie is uit de collectie maar staat nog in de Clearance Rack), zilverdraadje erom en een paar Essentials Wooden elements (132258)



Hier nog een andere variant, nogmaals een Tag a Bag Gift Box, dit keer met heb ik het gevuld met allemaal hartensnoepjes in rood/roze/wit.
De 'hoes' heb ik bewerkt met de Decorative Dots embossingfolder (133520) en zo ook de omslag van Whisper White Cardstock (106549), klein randje Strawberry Slush Cardstock (131300) toegevoegd en bewerkt met mijn schaar (of gebruik hiervoor een Distress Tool (127562) voor een wat minder 'cleane' afwerking).
De tekst is gemaakt met de Big Shot en de Expressions Thinlits Dies (132171), ook dit artikel is nog te vinden in de Clearance Rack.
Afgewerkt met een paar hartjes (gestanst met de Owl Builder Punch (118074) en een beetje zilverdraad en klaar!

Tot gauw!
Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten