woensdag 1 oktober 2014

Trouwkado

Hallo Allemaal!

Afgelopen week vroeg mijn zusje mij of ik een mooi flessenlabel (met envelopje) en een etiket voor om een wijnfles kon maken.
Het was voor een bruiloft van haar collega, de uitnodiging was een moderne kaart met wit, rood en een zwart/wit foto. Op de envelop zat een zilveren sluitzegel met een hartje.
Dit was dus mijn uitgangspunt voor het label en etiket.


Whisper White Cardstock, Cherry Cobbler Cardstock, Large Polka Dot embossingfolder, 1 3/8" circle punch, dimensionals, Expressions thinlits (nog in de clearance rack!), zilver fibre, Owl Builder Punch, Itty Bitty Accents Punch Pack, Mini Brads, Mini Staples, Envelope Punch Board, Gorgeous Grunge, Versamark, Clear embosspoeder.



Als je op de middelste foto klikt kun je de glanzende spikkeltjes van de gorgeous grunge misschien wat beter zien, net even een klein accentje. De randjes van het etiket en het label heb ik een beetje gedistressed met een schaar (maar het kan natuurlijk ook met een distress tool ;-))
Helaas heb ik geen duidelijke foto van het eindresultaat, maar ik hoop dat jullie het je een beetje voor kunnen stellen.
Morgen even een bericht met alle nieuwe acties van Stampin'Up! ben je al heel nieuwsgierig dan kun je vast op mijn fb pagina kijken.

Anne-Marie




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige label heb je voor het bruidspaar gemaakt Anne-Marie.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen