dinsdag 21 april 2015

Retired list

Hallo Allemaal!

Hierbij alvast een linkje met de Retired List, ofwel de lijst met producten die uit de collectie gaan bij Stampin'Up! Klik hier
Hier is een link met plaatjes, het kan even duren met inladen want de site is druk bezocht op dit moment.
De bedoeling is om vanmiddag om 17.00 uur te gaan bestellen.
Wil je ook meedoen bij deze verzamelbestelling, stuur me dan een mailtje.

Een geruststelling: lukt het niet met bestellen er komt vast en zeker heel veel moois voor terug!

Tot later!
Anne-Marie

Update:
Bestel je deze maand voor € 50,- (of meer), dan betaal je geen verzendkosten (dat scheelt € 5,95), naast mijn gebruikelijke bedankje doe ik er nog een klein kadootje bij. 
Wat ik bedacht heb als kadootje: een pakketje met allerlei materiaal van SU om kaarten etc. te maken. De inhoud zal afhankelijk zijn van mijn voorraad, maar in ieder geval een paar basiskaarten/enveloppen, dsp en wat embellishments. Misschien ook nog een paar kaartschetsen/patroontjes voor doosjes enz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten