maandag 20 april 2015

SU-per Challenge # 84 Kleuren Challenge

Hallo Allemaal!

Nog even snel de al lopende kleurenchallenge, je kunt er deze week nog aan meedoen.
Kijk maar even hier.
De challenge van afgelopen donderdag vind je hier.

In ieder geval ging ik aan de slag met onderstaande kleuren:


Omdat een tijdje geleden de Blendabilities uit de collectie zijn gegaan ben ik maar eens aan de slag gegaan met de Aquapainters van Stampin'Up! en een stuk aquarelpapier.
Een hele andere manier om met inkt en kleuren bezig te zijn, maar ook erg leuk!

Dit is het resultaat:

Hieronder vind je alle producten die ik gebruikt heb.
Built for Free Using: My Stampin Blog


Belangrijke mededeling!
Morgen maakt Stampin'Up! bekend welke producten niet meer terugkomen in de nieuwe jaarcatalogus.
Zo snel als deze lijst bekend is plaats ik hem hier, aan het einde van de dag om 17.00 uur doe ik een bestelling bij Stampin'Up! (geen verzendkosten omdat het een verzamelbestelling is)
Dus mocht je iets zien wat je nog heel graag zou willen hebben, wacht dan niet met bestellen, want OP = OP!
Betalingsgegevens stuur ik na het bestellen per mail want ook voor mij is het afwachten of ik alles nog kan bestellen.

Tot morgen!
Anne-Marie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten