dinsdag 14 juli 2015

SU-per Challenge #96 Kleuren

Hallo Allemaal!

Ik had mijn kaartje van de vorige challenge nog niet laten zien.
Het was een kleurenchallenge met 3 van de 5 nieuwe In Colors 2015-2017 in de hoofdrol.


Ik had zin om een verjaardagskaartje te maken, dus dat is het dan ook geworden.


De grote stans van de Butterfly Thinlits Dies en als achtergrond een motiefje uit het 6 x 6 paperstackje.
De vlinder is gestanst uit watercolor paper, zodoende kon ik deze met de aquapainter inkleuren.
De rondjes zijn weer met de handheld circlepunch gemaakt, dit keer uit silver glimmer paper.

Wil je nog meedoen met deze Challenge, dan kan je vandaag nog inzenden. Kijk maar even hier.
Wil je meedoen met de Challenge die vorige week is begonnen, kijk dan even hier.

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
Anne-Marie


Wat ik voor deze kaart gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



1 opmerking:

  1. Oei, ik zie dat ik veel posten van je gemist heb. Prachtige vlinderkaart, maar je andere posten zijn ook zeker de moeite waard. Fijne zomervakantie met je mannen! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen